Final exam dah nak sampai ke penghujungnya.....

Salam Ukhwah...setelah sekian lama aku x masuk blog nie..dh masuk bulan baru pon...hari nie hari pekerja...so selamat menyambut bagi yang dah bekerja yer...yang x keja lagi...tumpang sekaki ar jawabnya...hehe:-)
Final sem nie aku ada 6 paper..byk giler rsanya...huhu:-(..skrg aku dh hbs 4 paper, that mean lg 2 jer..lps tue aku smbg dgn kursus 3p(Program Pentauliahan Professional)..Insya Allah dalam 23hb nie baru aku balik kedah...betapa gembiranya hati aku nie...hanya Allah saja yang tahu sebab dah lama betul aku x balik kg...hehehe:-)yippy....sekian dlu dri aku...ada masa lagi nant aku cerita lagi...maat taufik wan najah...ilal liqohk...semua yang buruk tue datang dri dalam diri aku...segala yang terbaik tue dari Yang Maha Besar lagi Mengetahui....

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn