Selembut Sutera...

Assalamualaikum semua....hari nie dh msuk 4 hari aku berusia 21 tahun...erm dh bertambah setahun lagi kn...smpi sekarang aku rasa macam something jer dgn diri aku nie...pagi tadi mak aku call cousin aku yg bertugas di unimap...aku sbnrnya xdpt nk sambung ke degree atas kesilapan yang aku sendiri lakukan...benda dah jadi kn, so nak buat macam mana kn...so sepanjang aku dok di rumah..aku suka dgr radio suria fm..but ruangan suria cinta shj...almost every night aku antar sms...ikut topik ar kn...salah satunya ada hadiah dri pasangan kita...so pengalaman aku yg paling aku x dapat nk lupakan adalah apabila ex-pakwe aku hadiahkn selendang buat aku...aku rasa gembira sekali, walaupun kini kami x bersama lagi...tapi selendang tue aku suka sangat..bila aku pkai..aku pasti dpt mengimbas kembali memori kami ketika bersama...dan nak dijadikan cerita plak...ada satu lagu yang memang sesuai dgn diri aku...selembut sutera nyanyian nurfatimah...hari-hari aku dengar lagu nie...x penah tidak utk dgr lagu nie....so kat sini aku ada selitkan liriknya...so hope kalian semua dapat hayati k...wassalam dari aku...

Dalam hidup tak seindah yang tersirat
Dalam cinta tak seasyik yang diduga
Dalam hati ada cinta yang terbiar
Entah bertahun ku siram kasih
Yang bersarang dalam jiwa

Dikau hadir bagai selembut sutera
Terpesona dalam diam ku terlena
Membuai impian cinta kita
Sehingga ku tenggelam
Dalam arus yang menyeksakan

Kasih tidak pernah ku meminta
Selain cinta dan kejujuran hatimu
Cinta dalam meniti usia
Punah semua saat yang bahagia

Di mana kelembutan yang ada dulu kasih
Merana dalam senyuman ku meratap sedih
Selendang sutera yang menjadi saksinya
Kisah cinta yang tertulis kini telah berakhir

Dengarkanlah ucapan sendu hatiku
Kenangilah erti cinta yang bermula
Kembalilah agar bisa ku merubah
Terangi hati agar bersinar di dalam percintaan

Oh kekasih simpan kenangan buatmu
Untuk daku yang masih ada di sini
Kerasnya hatimu untuk kembali
Tak terdaya ku tanggung penyeksaan
Yang abadi dalam selembut sutera

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn