Wali Band - Baik Baik Sayang


Assalamualaikum wbt...dah lama kiranya aku tak letak lirik lagu dalam blog aku nie...lirik lagu nie mengingatkan aku pada seseorang...walaupun kenangan lalu telah jadi sejarah dalam hidupku...tetapi semua tu masih mekar di kotak ingatan ku ini...sedey plak...so layan jela dengan lirik lagu nie k....nie lagu terakhir yang aku dapat dari Aril...

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Back to Reff:

Comments

Popular posts from this blog

private....

mEniTi sUrAtAn

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam