Selamat Hari Lahir


Assalamualaikum wbt..selamat hari lahir yang ke-23 untuk diriku sendiri, untuk mak yang tersayang, untuk hafiza hanis, untuk cikgu ayu, untuk karpal singh, untuk karpal singh jr., untuk boy dan untuk semua yang menyambut hari lahir yang sama tarikh dengan saya. Dikala saya menulis entry ini, buat kali pertama menyambut hari lahir di perantauan dan juga kali pertama menyambutnya seorang diri, maksud saya tanpa mak disisi. Sebabnya, tiap-tiap tahun saya pasti akan menyambut hari lahir bersama mak dirumah, cumanya tahun nie, saya di johor. Tak apa, nextweek dah nak balik, so dah boleh celebrate dengan mak. yeay..yeay... tak sabar rasanya nak balik rumah, walhal, baru jer pagi tadi sampai dari kedah.


Tahun demi tahun usia saya menginjak dewasa, tapi mak dan adik bilang, saya masih tak matured. Maybe sebab perangai saya yang kadang-kadang nampak kurang serious. Saya boleh jadi always serious, cuma saya takot orang akan tidak menyukai saya. Hehehe... Alasan semata... tahun nie saya dapat hadiah yang paling tidak akan saya lupakan sampai bila-bila.


Doa saya diulang tahun kelahiran saya, semoga saya dipanjangkan usia untuk saya dapat terus beribadat kepada Allah SWT, semoga saya berbahagia di dunia serta di akhirat, semog saya berjumpa dengan jodoh yang dapat membimbing saya supaya tidak lalai dalam mengerjakan suruhan-Nya...amin..amin..amin ya rabbalaamin....

LATEST :

latest la sangat kan, saja ja saya nak sambung entry yang nie, malas nak buka yang baru sbb just nak letakkn pic2 yang sempat d snap masa celebrate besday kali nie.. so enjoy..


Comments

Anonymous said…
Salam
Happy Birthday To u
Happy Birthday To u
Happy Birthday To u Aini! ;)

Semoga segala yg diimpikan menjadi kenyataan..I MISS U XD

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn