Transformasi

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah setelah sekiiiaaannn lama menyepikan diri, hari ini, bertarikh 27/4/2014 jam 1:48am aku mula menaip untuk entry terbaru. Blog yang teramat ku sayang yang telah ku tinggalkan selama 1 TAHUN 5 BULAN ini telah muncul kembali.

Antara sebab-sebab yang menyebabkan aku lama tidak menulis :
1. Sibuk dengan kehidupan baru (belum ubah status lagi)
2. Lupa password email
3. Tak ada idea nak menulis

Itu antara sebab-sebabnya la kan, tapi sekarang aku dah boleh masuk kembali, InsyaAllah akan ku curi masa untuk menyediakan entry-entry fresh dalam blog nie. Aduhhhh.... Rindu sangat-sangat nie kat blog, kat reader-reader(kalau ada yang sudi membaca la) hehehehe....

Sebagai permulaan, nak cerita tentang apa ya? Hmmm... masih mencari idea. Sebenarnya banyak nak tulis, cuma tak tau nak mulakan dari mana.

Nanti aku susun cantik-cantik, aku keluarkan ya... tunggu tauuu....

Comments

Popular posts from this blog

private....

mEniTi sUrAtAn

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam