Salam Aidiladha Buat Semua...

Assalamualaikum wbt....di pagi yang rahmat ini...aku nk mntak ampun dan maaf seandainya sepanjang aku tulis blog nie...aku ada sakitkan hati sapa2....jadikanlah pengorbanan kita satu pengorbanan yang membawa kita ke jalan Allah....jgnlah kita mensia-siakan setiap pengorbanan yg tlh dilakukan oleh kedua ibubapa kita.....ermmmm...huhu:-(....tahun nie aku beraya tanpa mak dan ayah aku....sedey sgt2....tp aku stil ada adik2 yg amat aku sayang.....aku harap mak dengan ayah dan juga tok...akan selamat selalu di sana.....semoga dapat menunaikan ibadat haji dengan sempurna.....semoga mendapat haji yang mabrur.....aminnn.....
p/s : miss my parent so much......

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn