setelah sekian lama tak write something kat blog aku......

Assalamualaikum wbt utk sapa2 yg baca blog aku nie....aku harap korg semua sihat sentiasa....aku sekarang dh ok sikit dri last entry aku....yes..aku akui yg aku msh sedey dgn apa yg terjadi pada diri aku..aku redha dgn semuanya...untuk pengetahuan korg semua, time aku tulis nie, parent aku dh selamat sampai dan telahpon selesai menunaikan beberapa ibadat di Tanah Suci Mekah...aku doakan mak, ayah n tok sihat selalu utk menunaikan ibadat...semoga kalian mendapat haji yang mabrur.....aminn...parent aku berlepas pada tanggal 15/11/2009...beberapa hari sblm tue, tok aku buat kenduri di kampung...and aku bz sgt2...(kpd aril, aini bkn sengaja xnk reply msg2 aril time tue, tp aini bz...and aku taw yg dia dh slh fhm...tp xpa la...kta lpakn apa yg dh terjadi...)sehari sblm parent aku berlepas ke Tanah Suci, ramai sedara mara n sahabat handai yang dtg umah...meriah sungguh...letih jgk la nk melayan kn...hehehehe....erm aku ada satu berita yang happy sgt dlm hidup aku...aku dpt smbg study kat UTHM....so jd org Johor la plak lps nie...hehehe...aku check pada 17/11/2009....and yang paling happy lagi, lps ja aku check tue, mak aku di Mekah call aku...so mak pon happy sgt2....sepanjang ketiadaan parent aku di rumah..segala urusan sekolah, bank, kereta, barang dapur and mcm2 lg aku yang handle....adik2 aku plak x cuti lg....so aku tinggal sorang and kena wat banyak keja sorang2....tp xpa...aku kn anak sulong....dh mmg jd tanggungjawab aku....huhuhu....so aku rasa smpi sini dlu aku nk tulis, nant kalu ada apa2 good news or bad news...aku share lg k...wassalam....

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn