Ceritera Aini.....

Assalamualaikum wbt...dah lama kan aku tak update kat blog aku nie...sorry la yer semua....bukan tak mau update..tapi masa tidak mengizinkan aku untuk berbuat demikian.....erm...kat mana aku nak start dulu nie erk..??ok...now I will story-story about my roommates...dalam 1 bilik...kami tinggal berempat...maksudnya ada empat katil la k...hehehe.....

Cerita 1 :
Pada tanggal berapa haribulan ntah...hehehe...salah sorang teman sebilikku terpaksa pulang ke rumahnya di Kuantan..sebabnya....beliau akan konvo....tahniah erk Ann....gambar konvo tak nak tunjuk ker??hehehe....tapi korang nak taw, yang pergi hantarnya...kami semua...aku drive...Ady dengan Murni pon ikut sekali....lepas ja kami hantaq Ann kat terminal bus Batu Pahat...kami pon nak balik la kan...tetiba plak ternampak laa Dataran Batu Pahat....Pasar Pagi Batu Pahat....so nie la picturenya...





lepas tu kami ke Tasik Y kat Batu Pahat tu jugak laaa....enjoys da picture...dah xdak idea nak tulis...hehehehe...




Cerita 2 :
Malam semalam...buat pertama...eheemm...actually wat second time la kan...kami keluaq berempat...kami pi makan kat Restoran Pinang Sebatang....so enjoy tgk picture k...hehehe











So that all for now....semoga bertemu lagi di lain waktu dan ketika...hahaha....:-)

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn