tiket bus

Assalamualaikum wbt...penatnya rsa badan nie, tambah pulak rasa sakit kepala sebab menangis plus kena hujan kan tadi lepas exam. Haa lupa pulak nak bagi taw kat kawan-kawan semua kn. Masuk ari ni, aku dah habis 4 paper untuk final exam aku kali nie. Alhamdulillah la exam arini, aku boleh menjawab dengan penuh yakin. Hehehe. Best sangat. Sebabnya 3 paper sebelum nie, aku rasa teruk sangat, macam aku masuk kelas but nothing yang aku taw. sedey wey. kalu korang kat tempat aku, aku rasa korang pon akan rasa benda yang sama. sebenarnya, aku nak cerita pasal booking online. tak kisah la tiket bus ka, tiket kapal terbang ka, tiket ketapi ka. janji kena booking dulu...janji kena bayaq online. hahaha. booking online nie ada pro dan kontra nya jugak. contohnya, kalu macam aku nie, aku prefer untuk book tiket online, bagi aku lagi senang sebab aku nie bukannya ada transport kan, so susah la nak keluar ke sana ke sini di parit raja nie. ayat macam tak bersyukur la pulak, tp korang jangan salah faham, aku bukan maksudkan macam tu, cuma sedikit rasa susah bila tak ada transport di sini. kalu aku dok kl dulu, alhamdulillah aku tak hadapi masalah nie. sebabnya di kl dulu kan banyak public transport. ok-ok...back to cerita asal k, aku nak buat online booking tadi, tapi salah sendiri la jugak, aku terlupa nak masukkan password kad kredit, so payment fail la. aku sedey sangat. pastu terus dah tak nak buat balik step tadi dari mula. kebetulan esok ecah nak keluar, so aku kirim kat dia jela. online jugak tu sebab aku x yah keluar dan berjalan ke kaunter tiket. Hehehe. thanks ecah k. be my side when i need someone.

Mood : sedey sbb tiket ke Kedah khabarnya dah xdak...

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn