Salam Kerinduan

Assalamaualaikum wbt...

Salam Maulidur Rasul buat semua pembaca blog saya yang tak seberapa nie. Maaf sebab dah amat-amat lama tidak meng'update' blog nie, niat di hati memang nak menulis setiap apa yang telah terjadi dalam kehidupan seharian saya, tapi masa yang menjadi kekangan yang paling besar. Kalu tengok entry saya yang sebelum nie, ada saya nyatakan beberapa azam tahun baru kan, by the way, ada antara azam saya tu telah pun saya laksanakan.



Salah satunya menggandakan duit or nak tambah pendapatan kan. So bagi tahun 2011 nie, saya ada la buat sedikit business. Businessnya adalah print kan nota-nota or what so ever yang berkaitan dengan proses pembelajaran dalam kelas. Sambil tolong kawan-kawan, saya juga dapat tambah pendapatan kan. betul x? Xkan nak bergantung kat mak ayah jer. Saya pernah terpikir, sampai bila saya nak terus hidup bergantung kepada mak dan ayah ja, that why saya ajak rakan sebilik saya, Aisyah Abu Kassim untuk join saya buat business nie. And she agree. So business pon telah dijalankan dengan jayanya, kadang-kadang sampai tak sempat nak disiapkan dalam masa yang telah dijanjikan, saya minta maaf yer kepada para pelanggan sekalian. Hehehehe....
nie la pekerja dalam syarikat printing saya. Dari kiri Fiza dan Aisyah

Tahun 2011 merupakan tahun yang gembira buat saya kerana entahlah, tetiba rasa nak gembira kan sebab permulaan tahun yang baik, semuanya berjalan seperti yang telah dirancang. Alhamdulillah. Tahun nie juga seperti yang ramai yang telah sedia maklum, saya sekarang dalam proses untuk melakukan transformasi dari segi penampilan diri. InsyaAllah saya akan teruskan apa yang telah saya mulakan bertahun dahulu, sejak dari saya di diploma lagi saya berhasrat untuk memakai purdah. Hati saya begitu tertarik untuk memakai purdah. Alhamdulillah Allah masih sayangkan saya. Allah xnak saya terus lalai dalam arus duniawi nie. 



Comments

Anonymous said…
rindu padamu sahabat xboleh d'ungkap dengan kata2.. perubahanmu kearah kebaikan buat ku makin segan untk berkawan denganmu... tapi yang pasti, akn ku ikut jejak lngkah mu :)

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn