Alhamdulillah...Dah Selamat Bertunang

Assalamualaikum wbt...

Entry kali nie aku just nk update pasal majlis pertunangan sepupu-sepupu aku... untuk yang first nie, aku tunjuk picture sepupu aku di Penang dulu...

Nie yang perempuan sahaja

suasana di dapur

my mum and my sis

my mak tam wit puding karemel yang dibuat oleh my sis

me and my sepupu..kak mastura

kak mas wit her ring...

ada duit dlm tu..
Enough about last week punya event, sekarang kita ke event petang tadi, yang nie sepupu sebelah ayah aku pulak, yang last week sepupu belah mak, untuk yang sebelah ayah, ini sepupu first yang bertunang, so kami very the excited la kan.. hehehehe... enjoy the picture...
hantaran kedua belah pihak



hantaran sebelah pihak perempuan

sesi sarung cincin..

the anak dara geng...

Sekian, Wassalam

Comments

Popular posts from this blog

private....

mEniTi sUrAtAn

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam