Sunday, November 4, 2012

CONVOCATION UTHM 2012

Assalamualaikum dear reader..

Hari ini saya nak cerita tentang perjalanan majlis graduasi saya yang telah selamat diadakan pada 4 November 2012. Untuk makluman semua, saya dapat tahu tarikh untuk graduasi kali ini sangatlah suntuk, jadi untuk mencari tempat tinggal sepanjang majlis berlangsung, sangatlah susah. Kami bertolak dari rumah lebih kurang jam 6 petang 2 November 2012, kami singgah ke Seremban terlebih dahulu sebelum meneruskan perjalanan ke Batu Pahat. Kami sampai ke Batu Pahat lebih kurang jam 3 pagi. Pada mulanya kami akan bermalam di transit Balai Bomba Batu Pahat, tapi disebabkan terdapat salah faham, kami terpaksa ke Balai Bomba Rengit. Nasib kami baik kerana rumah transit di Balai Bomba Rengit tersangatlah selesa. Tapi gambar tak sempat nak snap pulak, maaf ya...

Sepanjang berada kat Johor, kami sempat juga lah untuk berjalan-jalan ke beberapa tempat menarik, antaranya Legoland, Puteri Harbour, Kota Iskandar, Kukup, Skudai tu antara yang ingat la. Hehehehe. Yang ni ada sikit gambar-gambarnya.

Pantai Punggur

Kota Iskandar


My lovely parent

my mum

find me??





Kukup

Kukup lagi


Mesti korang pernah dengar gambar Pre Wedding kan? Sebenarnya, masa konvo kali nie, saya minta jasa baik dari kawan saya merangkap pakwe kepada kawan baik saya masa kat UTHM iaitu Wana & Luqman untuk snap beberapa keping gambar untuk dijadikan kenangan Pre Convo saya. So enjoy...

















Last but not least, gambar semasa hari konvokasyen....





Sekian dari saya.


No comments: