Hari Paling Sedih Untuk Insan Bergelar Manusia....

Assalamualaikum wbt...tanggal 28/10/2009....merupakan tanggal keramat yang x akan dpt aku lupakan sampai bila2....kerana tarikh nie memberikan aku kenangan yang cukup pedih dalam diari hidup aku...mula2 dgn kisah hidup aku yang kini kembali seperti dulu...keseorangan...kesepian...kesunyian...kesedihan....dan macam lagi laa...aku pon dah xtaw nk cakap apa...tp yang pastinya....keputusan telah dicapai...dan kenapa jadi macam nie...biarlah rahsia...hanya aku dan si dia yang tersayang saja yang taw...ianya terlalu peribadi untuk aku kongsi dengan semua...sorry yer....erm hal yang keduanya pula, pagi tadi time aku bangun je dari tidor, mak aku gtau yang cikgu Hashimah telah kembali ke rahmatulallah...al-fatihah untuk arwah..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...kat sini aku sisipkan satu lagi lagu yang amat mendalam maksudnya untuk diri aku...aku anggap yang antara kami tiada jodoh...dan andai kata, kami memang dah ditentukan untuk bersama, pasti suatu hari nant kami tetap akan bersama...aku harap aril happy selalu dan sihat hendaknya....
p/s : now aku tengah dengar lagu 'now you're gone by basshunter'.....



Kaulah Segalanya.....

Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang ku inginkan
Di saat-saat ini
Kau tak ‘kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Kau tak ‘kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Kaulah segalanya untuk ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn