lagu sedey lagi....

Salam..untuk pengetahuan korg, nie lg 1 lagu yg btl mengguris hati aku nie...time lagu nie baru kuar, dgn bait2 kata yg cukup menyengat di hati aku...time nie laa aku dpt email dri someone yg dah bg harapan kat aku, then dia tglkn aku....ayat2 dlm email someone tue...sama mcm yg dlm lirik nie...that why, bla aku dgr ja lagu nie, terus aku teringat kat email tue n tuan yang antar email tue kat aku.....but now, situasinya berbeza....ada someone nie plak...yg dah xnk kat aku dgn alasan...dia x layak utk aku...siapa dia utk tentukan semua nie...Jodoh pertemuan di tangan Allah Yang Maha Berkuasa....kta sbg hambaNya...pasti xkn dapat menghalang andai semua nie sdah tertulis di Loh Makfuz....

Irwanshah-Camelia(aku suka tkar lirik nie jd nuraini....hehehe....)
camelia maafkanlah aku
karna ku tak bisa
temani tidurmu

camelia lupakanlah aku
yang tak
kau temui aku

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku
kau wanita yang tegar
aku mohon lupakanlah aku

* sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
mungkin di suatu saat nanti
kau temui cinta yang sejati

** sudah cepat lupakanlah aku
jangan pernah ungkit masa lalu
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

kau wanita terhebat
yang pernah singgah di hatiku

repeat *, **

sudahlah jangan menangis lagi
ku rasa cukup sampai di sini
ku takut kekasihku pun tahu
kau pernah menjadi simpananku

camelia

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn