Bahagian ke-2...Kehidupan di UTHM....

Assalamualaikum wbt..di saat dan ketika aku menulis di blog aku nie..aku amatlah keletihan...tapi mata nie x jugak dpt nak lelap...roomateku dh suruh tidor...tp jap g lah...aku jawab kembali...so ari nie genaplah seminggu aku di UTHM....merasai kehidupan baru...kawan-kawan baru....suasana baru...azam baru...dan macam-macam lagi la yang baru...semuanya berubah setelah sekian lama aku tinggal di rumah kn...huhu:-) i miss my home...i miss my family...i miss everything....so sekarang aku nak cerita serba sedikit kehidupan aku disini...aku rasa lebih senang untuk aku compare dengan UTM dulu..ok x??ok kn jela...hehe...


~ aku dok sini, alhamdulillah xpenah lg tinggal solat....(compare masa dok kat umah dulu..huhu)...selalu jugak baca Al-Quran...aku harap aku dapat teruskan semua nie sampai bila-bila.....

~ sepanjang aku tinggal kat sini, aku dah x payah nak berkejar-kejar nak bangun awal...then berebut toilet dengan toiletmate kn...hehe....cos kat sini wlaupon kena naik bus, kami dah x payah nak sangkut-sangkut jam kat Jln Jelatek and area Setiawangsa...hehe

~ aku dok sini, aku rasa aku dapat turunkan berat badan laa...sebab aku dan Ecah suka berjalan kaki ke kelas...(klu kelas dekat laa..klu yang jauh tetap kami naik bus...hehe)

~ kat sini aku dapat Penasihat Akademik yang taking care...tu yang aku syok...x macam kat UTM dulu...huhu...

~ hujung minggu nie aku kuar ke Bandar Batu Pahat...erm kami sewa keta, aku yang drive...alhamdulillah semuanya selamat sampai...hehe...banyak betul barang-barang yang aku beli...al maklum la kn...pi naik keta...hehe...

~ malanya pulak aku kuar pi Pekan Parit Raja dengan Syafiq...thanks yer syafiq...sbb sudi temankan aku pi beli kek birthday untuk Ecah...x lupa jugak untuk Tetty...sbb sudi temankan aku ke pekan..hehehe...

Aku rasa takat nie la dulu aku nak share...dh hbs semua kot aku dh cover...hehehe...nant klu aku ada story terbaru, aku gtau korang lagi k...daa...wassalam....

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn