Sehari di UTHM….bahagian 1


Assalamualaikum wbt kepada para pembaca blog aku yang seberapa nie…time aku dok taip nie, aku tinggal sorang2 dalam bilik…roomate2 aku pi kelas…so ari nie aku nak cerita pengalaman aku study kembali…setelah hamper 6 bulan aku honeymoon…huhh…penat sunggah la kn nak sampai kat Parit Raja, Batu Pahat nie… Last entry aku dah cerita pasal mak ayah aku balik dari Mekah, kali nie aku nak cerita pasal aku laa pulak….heheJ Aku harap korang x la bosan yer baca blog aku nie…hehe…rindu la pada someone nie…xtaw la sapa dia tu..ish3…dah2, berbalik kepada cerita asal, aku bertolak ke Kuala Lumpur pada tengahari 26hb 12 2009…aku yang drive taw, sorang2 lak tu…aku kesian sgt3 nak suruh parent aku drive…walaupon aku letih time tu, tp sku x gtau dorang…aku diamkan aja…heheJ Dalam pukul 10malam kami 1 family selamat sampai kat umah kak aku kat Sri Pristana…lepas borak2 sikit, kami pon tidor, esoknya kami bertolak pukul 5 pagi, singgah solat suboh kat RnR Dengkil….Ayah aku lak yang drive straight ke Batu Pahat…Aku n family members yang lain terlentok-lentok la...apa lagi kn…kesian ayah….untuk pengetahuan korang, sekarang nie aku rasa cam lain sangat…yela, dah lama menganggur kn…lama x tgk buku…lama x daftar subjek…macam-macam lg laa…aku mai sini membawa bermacam-macam azam baru…aku dah tak mau ulang apa yang aku dah pernah buat masa di UTM dulu…cukup-cukup laa….so aku nak tulis apa lagi pon aku xda idea dah…nant aku sambung lagi la yer…wassalam….

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn