lewat!!!!


Salam...setelah sekian lama jugak aku x active tulis dalam blog aku nie, cuma 2 3 ari nie baru aku active kn...so aku nak mintak maaf la pada reader aku yang lama menanti...sorry sangat2...lately aku bz sangat, sampai x terurus hidup aku(ayat macam pe jer..hahaha) actually sepanjang aku disini, aku xdapat connection dengan tenet plus aku sibuk uruskan hal daftar subjek la and so on...so ari nie aku terlewat ke kelas...cuak giler la kn...maklumla aku kn student yang selalu masuk awal...member aku pon ashik dok tertanya-tanya napa aku datang lewat...alasan aku bagi, bus stop jauh dari tempat biasa...hehe...yang sebenarnya, aku terlewat bangun tadi...tidor time zohor, aku terlelap terus...nasib bek lecturer pon baru ja sampai time aku sampai...tapi malu la jugak kn...stop psl lewat ke kelas...aku nak cerita pasal club plak..bukan club malam, tapi club keta yang aku join....hehehe...actually aku memang minat sangat dengan keta...memang gila kereta la....tapi sekarang aku x mampu lagi nak pakai kereta sendiri, aku borrow yang mak aku punya la kn..thanks to mak...love u so much...miss u la...stop2 aini...merepek lak aku nie..ok2..aku nak story psl td time aku dok melepak tunggu bus nak balik kolej, ada la sorang member aku nie pakai t-shirt sagalmstclub...aku pelik...pikir punya pikir...aku tanya la dia, so dia cakap..pakwenya yang join club tu, aku nie apa lagi...syok la borak kn....hahaha....aku nak beli sticker club then lekatkan kat keta nant....yaahooo.....akhirnya aku dapat jugak beli sticker tu...dh lma aku plan nak beli...tapi malas nk pi bank in kat bank...plus nant nk kena tunggu dorang pos lagi..kena tunggu lagi....so sekarang aku dah order kat member aku tu, no need to wait so long...hopefully la kn...hehehe....k la, dh maghrib nie..aku blah dulu k....wassalam...

p/s : mood happy plus cedey...cos kain baju kurung aku terkoyak laa,sangkut kat bus time xcited nak turun tadi.....mak....chek dh kurang 1 baju..huhu...:-(

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn