Aku buntu….

Assalamualaikum wbt…bangun ja pg nie…aku tgk handphone….ada someone msg aku….korang nak taw x sapa?? Aril yang msg aku…tetiba ja happy sgt3…ntah apa2 la aku nie kan…lps aku yg mntk putus dgn dia…aku plak yg rindukan dia….tp yela…kami putus pon bkn sebab kami gaduh or apa….aku buat mcm nie pon sebab aku sayangkan dia…aku xmau dia rasa terabai bila mna aku sedang busy dengan study…bila dah start study balik…aku jd busy…and aku dgn dia plak dh makin jarang dpt contact….kalu dulu time dok kat umah bley la hari2 nak berchatting…but now everything was change…tapi hati aku..aku rsa xpenah berubah lagi…huhu….


 

Actually cerita yang aku buntu sangat nie adalah pasal assignment aku….aku kena ulas 2 artikel….masalahnya sekarang aku xtaw nak ulas pasal artikel apa….aku dok cadang-cadang nak cerita pasal kes-kes blogger sekarang…tapi macam x banyak maklumat plak yang aku ada untuk cerita…hehehe…so korang ada idea yang lebih menarik x???share with me k…and one more artikel yang aku kena cari…pasal TTL and CMOS…dah la kena cari kat news paper or magazine only taw…mna la aku nak pi gagau nie….huhu…kusut-kusut……

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn