Minggu Yang Busy…..

Assalamualaikum wbt….sorry la yer sebab lama x update blog aku nie…tgk2 dg bersawang la plak…hahahahJ Untuk pengetahuan korang, hujung minggu nie aku nk balik rumah…(t upon nk kecoh kn…) biarla ……dah lma taw aku x balik…dh la dok jauh dari family…aku di selatan…family ku nun di utara….memang la rindu sangat2….walaupon ari2 dok call…tp tetap x sama dengan jumpa face to face kan…sepanjang aku x update blog nie, banyak benda rupanya dah berlaku kan..klu korang perasan laa….kes blogger kena tangkap laa…kes bunuh sedara sendiri laa…macam-macam lagi laa…

Baru nie aku ada dengar kes anak bunuh ayah…gerun aku baca berita tu..tapi bla aku tgk mak bdk tu….aku tak taw la nk komen apa…mak dia tabah jer kn…macam mana nak marah…yang sorang suami…yang sorang anak….aduhh…kusut2….(apasal la aku plak yg kusut nie…???) Yang sebelum nie korang ad abaca x pasal artis kta pon….dh pandai nak main saman ex-lover…hehehe….korang mesti taw cerita nie kn…so aku xyah nak cerita balik…hahaha…nak cakap pasal apa lagi erk….???

Erm apa kata kita ke cerita tentang hal peribadi aku plak laa..hahaha…mmg t upon aku nak story sangat3….hahaha…selama aku dok kat johor nie…xdak la apa sangat yang menarik….Cuma mmg la excited sikit time baru masuk dulu kn…bila dh mula ada assignment…quiz…test….aku mula la kn….dh x best…itulah NURAINI…..ranjau kehidupan seorang mahasiswa….eh2…macam aku knl ja ayat nie…owh nie la ayat or tajuk untuk Forum pertama anjuran kolej lama aku dulu…aku la yang jadi camera women utk pic2 dalam video sblm start forum tu….time tayang video tu……semua orang focus habis-habisan laa….sebab apa.???sebab aku ambek pic2 member2 aku gak kat sekitar kolej…sapa yang berdua-duaan…siap laaa…hehehe(sorry yer pada sapa yang gambarnya telah tersiar….)

Ok2…berbalik pada tempat baru…ish3…dh melalut….aku nie bkn boleh…klu dh cerita something tu, aku nk tell full story plak…padahal korang dh bosan kan baca…heheheJ so kat sini aku nk jugak gitau korang betapa aku busy sebelum aku dapat balik ke rumah dengan penuh ketenangan…hahaha J

6 Feb 2010 – Test 1 (Network Analysis)

7 Feb 2010 – Test 1 (Electronic Device Application)

8 Feb 2010 – Quiz 2 (Mandarin)

9 Feb 2010 – Test 1 (Electronic Digital)

11 Feb 2010 – Bengkel Pengurusan Masa

13 Feb 2010 – Balik rumah…!!!! Yippy…….




Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn