home sweet home

Assalamualaikum wbt...aku skrg dh smpai kat umah...masa perjalanan dari Batu Pahat, Johor ke Sungai Petani, Kedah adalah.......10 JAM.......penat giler beb......
Aku kuar dari kolej pukul 5.30 ptg....pastu aku naik teksi ke terminal bus batu pahat....then naik bus pukul 8mlm....pastu bus tu jln ke muar....pastu berhenti kat seremban....then jalan lagi....stop plak kat medan gopeng....tup2....sampai ja kat medan gopeng....aku rasa 1 macam ja....aku rindukan aril...i really miss him so much....klu la aril terbaca blog aini nie...harap aril dapat contact aini....aini ada something nk gitau kat aril......pastu smbg balik jalan.....bus stop plak kat bagan.,...elok2 nk tdoq balik...driver suruh tukar bus...so sapa yg nak turun kat sungai petani naik bus sebelah.......sampai ja kat sp...dh pukul 6pg...
itulah kisah perjalan pulangku ke kampung halaman...hehehehe

Comments

Popular posts from this blog

private....

Ciri-Ciri Calon Suami Yang Baik Menurut Islam

mEniTi sUrAtAn